16.10.2011

"Les enfants sont montés dans leur chambre?"

Kyllä, meidän ranskankirja on juuri yhtä pirteä kuin yllä oleva lause antaa ymmärtää. Hienoja esimerkkilauseita.

Mulla ei ole viime päivistä kovinkaan erikoisia juttuja kerrottavana, koska olen elänyt arkea, enkä ole paljoa talosta poistunut edes vapaa-ajallani. Olen päättänyt, että tämä flunssa täytyy selättää ja ainoa tapa sen selättämiselle on oikeasti lepääminen. Siksi olen yrittänyt totella itseäni ja olenkin lähinnä yrittänyt tuijottaa Greyn anatomiaa ja levätä.

Tän päivän positiivisuuksiin lukeutuu mm.

nomnom tortillat lounaaksi. Mä haluan oppia tekemään quacamolea kanssa

varmistuneet suunnitelmat lasten lomaviikolle. Olin jo valmis heittämään kirveen kaivoon jos pitäisi kolmelle tuon ikäiselle lapselle keksi tekemistä viikoksi, joka olisi A.) kaikkien mielestä kivaa ja B.) ei sisältäisi tv:n katselua tai x-boksin pelaamista. Noh, poika on poissa kotoa maanataista perjantaihin, nuorin tyttö ainakin kolme arkipäivää ja vanhimman kanssa meidän nanneilyt nyt rajoittuu leffoihin ja siihen, että kuolataan vuorotellen eri poikien perään. Mun elämäni muuttui heti huomattavasti paremmaksi.

varmistunut Lontoon reissu. 12päivää ja minä otan junan ja huristan Englannin kanaalin alitse tuonne rakkaaseen kaupunkiin. Vanhemmat lentävät suomesta ja neljäksi päiväksi pääsen pariisiarkea pakoon ja viettämään omaa aikaa perheeni kanssa. Lontoolontoolontoo!

voisin viettää jouluna suomessa melkein kaksi viikkoa jos haluan! Jee!

löysin vihdoin täältä kaupasta edes jonkinlaista lakritsia. Vaikkei noi Haribon lakurullat yllä lähellekään Pandan tasoa, mutta silti, mun kuukauden lakritsikaipuu on nyt selätetty. Tosin tässä samalla mietin, miten parin viikon päästä voin saada myös ihan sitä pandan lakua. Nomnom.

Joten lopputuloksena: flunssa buhuu, kaikki muu: jeejee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti