12.10.2011

Tämän päivän fiilikset kiteytyvät tähän: 


Ja ehkä vähän myös tähän: 


(Sori Minttu, oli pakko, mua alkoi vain huvittaan tämä bicth olotilani niin hirveästi)

Tänään oma olo on vaihdellut super kipeästä melkein kipeään. Koko ajan on kylmä, mutta samalla kuuma ja mikään ei ole hyvin. Kurkun on joku muurannut umpeen ja vadelmatee on auttanut siihen. Vartalo on sitä mieltä, ettei mitenkäänpäin ole hyvä, vaan kaikkialle sattuu, tekee mitä tahansa. Rintsikat tuntuvat maailman väkivaltaisimmalta keksinnöltä kun ne on liian lähellä ihoa ja kiroan, miten hanasta ei voi suoraan tulla kädenlämpöistä vettä, koska jos se on vähänkään liian kuumaa tai kylmää, koko vartalo protestoi sitä vastaan. Olen kiitollinen siitä, että nuorimmalla lapsella oli kaveri kylässä koko illan ja pystyin vain käpertymään vanhimman kanssa sohvalle ja katsoa Greyn Anatomiaa. Kipeyden takia olen sitten aika moody bitch näköjään myös.

Eilen kuulin, että yksi kavereistani täällä, F, johon ensiksi tutustuin, aikoo vaihtaa perhettä. Ollaan pidetty oman host äidin kanssa marttakerhoa koko ilta ja pohdittu mikä meni pieleen. Mulle F kertoi miten ei pidä siitä, miten perhe asuu hiukan syrjässä ja alueella, jolla on paljon romaneja, mutta itse en usko tuota. Tai voihan se olla pieni syy, mutta joku muu on mennyt pieleen. Ironisinta tässä on se, että minä olen vaistonnut jotain jo hetken aikaa, samoin oma host äitini ja myös tämän perheen äiti tiesi, ettei kaikki mene ihan niin kuin pitäisi. Silti ei ollut ottanut asiaa vielä puheeksi ja nyt molemmat on stressaavassa tilanteessa.

Yleensä on niin helppo löytää vikaa ulkopuolisena joko perheestä tai au pairista, mutta tällä kertaa ei. Perheen äiti on ihan megamukava jonka kanssa juttelusta olen nauttinut kovasti, samoin F on todella mukava ihminen, muttei se takaa sitä, että homma toimisi. Tuntuu kurjalta molempien puolesta. Lupasin kysellä, jos tiedän ketään, ketä perhe kiinnostaisi ja todella toivon heidän löytävän mukavan tytön luokseen pian. 

Saanko olla miljoonannen kerran onnellinen host perheestäni? Olen aina ollut pessimistinen ihminen ja pelkään aina pahinta, mutta vaikka mulle sanottaisiin huomenna että pakkaa laukkusi (mitkään merkit ei tähän viittaa, mutta siis kuvitelmallisesti) en varmasti siltikään löytäisi paljoa pahaa sanottavaa kenestäkään täällä. 

3 kommenttia:

  1. Täälläkin kipeänä! Ei ole mukavaa. Ja toinen mikä ei ole mukavaa, niin mä joudun nyt kyllä syömään sanani. Ei ollakaan tulossa Pariisiin asti nyt viikonloppuna, lippujen hinnat pakottaa reissamaan vaan tässä lähialueilla. :s Ois ollu tosi kiva nähä! Mutta kyllä mä sinnepäin varmaan jossain vaiheessa tätä syksyä eksyn, jos kattellaan sitten? :)

    VastaaPoista
  2. Sonne: <3 kiitos, että viitsit sanoa, kun olen räjähdysaltis kaveri :D

    Elsi: voi höh :( ei vaan, ymmärrän ihan täysin, että ne lippujen hinnat ei mitään ihan pieniä ole, joten nähdään sitten joskus kun pääset tänne pistäytymään :) ja koita varata enemmän kuin se yksi päivä jos mahdollista, tätä kaupunkia on mahdotonta nähdä päivässä :D

    VastaaPoista