9.10.2011

Vaikka mä tiedän...

...että sunnuntai aamuna kello 7:06 blogin päivittäminen ei ole kovin viisasta yritetään silti, vaikka joka sanan joutuu korjaamaan ainakin kahdesti, ennen kuin kirjaimet ovat edes melkein niillä paikoilla missä niiden pitää olla.

Vaikkei mulla oikeasti asiaa ole, halusin vain kertoa, että tällä hetkellä kaikki tuntuu todella hyvältä. Pariisi on tuntuu hyvältä ja vaikka välillä saankin "I'm really in France" shokkeja ja mietin mihin olen pääni työntänyt, kaikki on tällä hetkellä todella hyvin. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan voin sanoa olevani aidosti onnellinen ja että tunnen kuuluvani siihen kaupunkiin missä olen. Olen onnellinen ja tajuan sen pienistä jutuista ymprilläni.

Tiedän, että huomenna aamulla  päivällä herästessäni tiedän, ettei tämä päivitys ehkä ole ollut maailman viisain, mutta juuri tässä hetkessä, juuri nyt, tämä on ihan hyvä. Seuraavaksi voin nukkua humalani jonnekin kuuseen ja toivoa, että huomenna aamulla pienet miehet eivät hakkaa kirveineen kalloani halki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti