9.11.2011

Tänään:

Tänään harjoitellaan blogin päivittämistä puhelimella, kirotaan iPhonen auto correction ja tullaan siihen tulokseen että keskiviikot voisi unohtaa kallentereista kokonaan.

Tänään olen huono au pair koska:

- olen edelleen maailman tappaneimman väsynyt viime viikonlopun jäljiltä. Kärsin jostain mystisestä kahden päivän krapulasta ensiksi ilman fyysistä pahaa oloa ja sen jälkeen olen vain ollut kuin ruumishuoneelta kadonnut zombi. Nukkuminen, mitä sen on

- annan hoidokkini vain katsella l'incroyable talent videoita youtubesta kaverinsa kanssa kun itse istun vieressä (puolustus: kohta kaikki electroniset laitteet menee tältä päivältä kiinni ja saavaat leikkiä keskenään, koska ovat siinä iässä ettei au pairin kanssa leikkiminen ole enää cool ellei se ole pakollista, eli silloin kun ei ole kaveria kylässä)

- heräsin ehkä 5 minuuttia lasten heräämisen jälkeen mistä saan aina kamalat tunnontuskat, vaikka ei tarvisi. Lapsi osaa kaataa muroja hyvin aamupalaksi vaikka en vierestä seuraisikaan ja katsoa myös tv:tä. Musta vaan tuntuu että siivoojan ollessa täällä, on joku joka vahtii mitä teen koko ajan. (todellisuudessa meidän siivooja oli ylistänyt mut viime viikolla maasta taivaisiin meidän perheen äidille, miten pidän lapsesta hyvää huolta ja miten olen paljon siistimpi kuin edellinen au pair ja miten muutenkin hoidan työni todella hyvin. Ilmeisesti ei siis tarvitsisi huolia miltä näytän tuon silmissä kun sen tuntuu tykkäävän musta vaikka meillä tuntuu mahtuvan akwardeja hetkiä 15 tusinaan)

- koska mun asenne tätä päivää kohtaan on tosi huono

- koska olen tänään ja eilen tekstaillut työaikana Emilian kanssa ja ongelmoinut siitä, miten miehet osaa olla vaikeita

Tänään olen ollut hyvä au pair, koska:

- suostuin pistämään perjantain suunnitelmani vähän uusiksi, jos perhe jäisi muuten pulaan. Mulle on jo pari kuukautta sitten luvattu kolmen päivän viikonloppu, mutta nyt ei ole ihan varmaa saadaanko pikkuiselle vahtia perjantai-iltapäivälle, joten lupasin lähteä viikonlopun viettoon vähän myöhemmin kuin alunperin oli tarkoitus, jos mitään muuta ei saada järjestettyä

- olen kärsivällisesti katsellut minijusticieria koko aamun

- olen myös kuunnellut prince charmant biisiä miljoonasti ja mietin missä vaiheessa biisi, josta mä ainakin vielä tykkään, muuttuu jumalattoman ärsyttäväksi

- olen tehnyt pyytämättä paljon juttuja, jotka ei ees kuulu mun työnkuvaan

- tykkään edelleen työstäni täällä ja lasten kanssa menee hyvin

- alan ehkä vihdoin olla sinut tuon kaasuhellalla kokkaamisen kanssa.

Tänään ohjelmassa on vielä:

- tylsistymistä ja uupumista

- lasten ajeluttamista ympäri kaupunkia

- pork choppien paistamista lounaaksi (hyi)

- jee, huomenna ei tarvi olla koko päivää kotona lasten kanssa -fiiliksiä

- yhden uuden kaverin kutsumista mukaan viikonloppumenoihin. Mua harmittaa sen puolesta kun se on uusi täällä eikä sillä oikein ole kavereita ja mun piti kutsua se jo viime vkl meidän mukaan mutta unohdin täysin. Ainoa vaan et se ei puhu oikein englantia eikä ranskaa joten kommunikointi on vähän niin ja näin. Ehkä se menee kuitenkin hyvin. Kun jo nyt olen näin väsynyt ruumis, en halua ajatella mitä olen ensi viikolla. Voi ei!

Nyt ehkä todistettuani että puhelimella voi päivitää myös, siirryn niiden possujen pariin hellan luokse julkaistuakin vahingossa tän postauksen jo kerran keskeneräisenä.

Happy Wednesday everyone!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti