31.1.2012

Paris, Je t'aime!


Tajusin juuri, että minun ja Pariisin rakkaustarinaa on takana tänään tasan viisi kuukautta. Viisi kuukautta sitten istuin lentokoneessa ja olin varma, että olen tekemässä elämäni suurimman virheen, joka sitten osoittautui parhaaksi päätökseksi ikinä.

Viisi kuukautta on myös vielä edessä ja aika lentää kuin siivillä. Mä en tiedä mitä teen kun aika täällä loppuu ja pitäisi jättää kaikki tämä taakseen. En tiedä osaanko enää. Pelottaa ihan hirveän paljon jo nyt. 

ps. kun selaisin weheartit:ssä je t'aime paris -hakusanalla kuvia, törmäsin tähän:


Kertokaa mulle mitä tuo maailman ärsyttävin teinitähti tekee samassa kuvassa naisen kanssa, jota olen ihaillut viimeiset 5 vuotta. Niimpä, hyvä kysymys.

pps. alla postaus myös eilisillalta

(kaikki kuvat on siis weheartit.com -sivustolta!)

6 kommenttia:

  1. Minkä kautta pääsit Ranskaan au pairiksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan au pair worldiin laitoin ilmoituksen ja sitä kautta löysin perheeni. suosittelen siis ihan yksityisesti lähtemistä, kokemusta järjestöistä jenkkien puolelta ja voi luoja millaista paperisotaa se osaa olla :D

      Poista
  2. Anteeksi tyhmyys, mutta kuka alemmassa kuvassa Bieberin kanssa on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ole tyhmyyttä omalta osaltasi, vaan tältä yhdeltä blondilta, joka unohti postaukseen kirjoittaa kuka on kyseessä :D Vicky-T, eli Victoria Asher, Cobra Starship nimisen bändin kosketinsoittaja on kyseessä. Aika harva tietää kuka on kyseessä (:

      Poista
  3. Sun blogi vaikuttaa erittäin mielenkiintoselta ja vaikutat yhtä kovalta höpisijältä ku mää, näitten sun kirjotusten perusteella, joten jäämpä seuraileen ;)
    Käyppä säki katteleen mun blogia ja liity ihmees lukiaks jos nappaa ;)
    www.la-vida-de-tia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. erittäin paha höpisijä olen juu :D ja käyn kurkkimassa myös sinun blogisi puolelle!

      Poista