15.6.2012

pikapika



Pikaisia terveisiä pakkaamispaniikin keskeltä. Olen valittanut kaikkien kavereiden korvat puutuneiksi saakka siitä, miten mulla on ihan ihan ihan ihan ihan liian paljon tavaraa. Ja aikaa pakata, noh, ei oikeastaan hetkeäkään enää. Onneksi laukut alkaa olla jo aika hyvällä mallilla, joten esillä on lähinnä enää ne jutut, mitä tässä viikonlopun aikana tarvitaan. Olen kehittänyt itselleni sen verran paljon ohjelmaa tähän viimeisille päiville, että heikompaa jo huimaa ja ne pienet vapaahetket aion nauttia noiden mun lapsosteni ja perheen kanssa. Ennusteena siis ehkä neljän tunnin yöunia seuraaville neljälle yölle. Onneksi aloitin noilla neljän tunnin unilla jo viime yönä kun pyörin taas volttia sängyssä aamuneljään saakka eikä uni tullut millään. Ensimmäinen melt down on siis aikataulutettu jonnekin ehkä kymmenen nurkille tänä iltana ja siitä sitten jatketaan. Onneksi muistin ostaa sen vedenkestävän ripsarin tänään, että se edes vähän estäisi meikkien leviämistä. Mä olen maailman huonoin hyvästeissä, joten tulen parkumaan seuraavat neljä päivää putkeen. 

Tiedän, että on maailman edustavinta leikkiä pehmolelun kanssa photoboothilla sillon kun pitäisi pakata, mutten voinut vastustaa kiusausta (moni varmasti miettii, miksei tuo täysin turha lelu ole ensimmäisenä matkalaukkuun joutanut). Hiukset on niin likaiset, että seisoisivat varmaan irokeesissa ilman apukeinoja puoleen selkään ulottuvasta mitasta huolimatta, kun olen koko iltapäivän joutunut odottamaan että meille toimitettaisiin ruokailutilan uudet kalusteet. Coolia sinänsä, että meillä on molemmat teini-ikäiset kotona - se poikakin saavutti kiitettävät teen-vuodet tossa vuoden alussa, joten pääsen tappelemaan kahden teini-ikäisen kanssa yhden sijasta - mutta kun delivery guy sanoi haluavansa nähdä aikuisen kun toimittaa tuotteet. Jotenkin musta tuntuu, että se ei arvostaiset "shamppoot päässä" -lookia kun haluaa nähdä aikuisen... Voi argh, möks ja puks kun ärsyttää, kun tämä tarkoittaa sitä, että vietyäni lapset kuudeksi jumppaan, mulla on about 2 tuntia aikaa ottaa suihku, kuivata hiukset ja kihartaa ne (tähän menee jo 1,5 tuntia helposti) ja loppuaika jääkin sitten niiden hiusten laittamiselle, meikkaamiselle ja vaatekriisille. Joskus on rankkaa olla nainen. 

ps. tultiin siihen tulokseen tossa pari päivää sitten, että taidetaan pitää samaa meillä remppaa tekevää putkimiestä hottina, vaikkei se mikään kiiltokuvapoika olekaan... Hiukan hämmentävää, mutta kai se ehkä 30-35 vuotias voi sitten vedota sekä 22, että 45-vuotiaisiin. Mietin vaan tässä pitäisikö mun huolestua omasta miesmaustani vai tuon maman... Se myös nauroi erittäin sydämmellisesti kun kerroin, että joka kerta kun otan suihkun ja kävelen yläkerrasta huoneeseeni, jokaisella miehellä on kummasti tauko töistään ja ehtivät seuraamaan mun askelia... Huvittavintahan tässä on se, että minä, meikittömänä, naama punaisena hiukset läpimärkinä kävisen helposti suomalaisesta keski-ikäisestä hevarista, mutta kuitenkin...

2 kommenttia:

  1. Hehe repesin tolle viimeselle lauseelle :---DD

    Kävin vasta Disneylandissa ja harmittaa ku en ostanu itekin tommosta Simbalelua ! Joskus käyn vielä ja ostan Nalan samalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun pitää ehkä ostaa nala seuraavalla kerralla kanssa... tosin himottelin myös sitä valkoista pikkukissaa aristokateista... :D

      Poista